Před Valentýnem roste prodej obchodům s erotickým zbožím

Praha - Svátek sv. Valentýna zvyšuje prodej hlavně obchodům s erotickým zbožím, květinářstvím a restauracím. Roste však i prodej dalšího zboží, například odbyt čokolád s valentýnskou tematikou podle velkoobchodů Makro meziročně vzrostl o 60 procent. Zvyšují se i prodeje růžových vín a sektů. Podle údajů karetní společnosti Mastercard Češi utrácí za valentýnské večeře či dárky každý rok více peněz. Průměrná útrata za valentýnský dárek se pohybuje v rozmezí 500 až 1000 korun.

Praha - Svátek sv. Valentýna zvyšuje prodej hlavně obchodům s erotickým zbožím, květinářstvím a restauracím. Roste však i prodej dalšího zboží, například odbyt čokolád s valentýnskou tematikou podle velkoobchodů Makro meziročně vzrostl o 60 procent. Zvyšují se i prodeje růžových vín a sektů. Podle údajů karetní společnosti Mastercard Češi utrácí za valentýnské večeře či dárky každý rok více peněz. Průměrná útrata za valentýnský dárek se pohybuje v rozmezí 500 až 1000 korun.

Reklama'; }