NutritionPro svěřuje provoz do rukou Martina Šrámka

Na pozici provozního ředitele (Operations Director) nejrychleji rostoucí krabičkové diety české společnosti NutritionPro nastupuje ostřílený manažer Martin Šrámek. NutritionPro působí na českém trhu už čtvrtým rokem a letos rozšířilo své služby z Prahy do dalších 8 českých měst a zároveň začalo rozvážet své krabičky i po Polsku. Cílem Martina Šrámka je vybudovat tým lidí napříč odděleními logistiky, produkce či kvality, posunout dále digitalizaci a pokračovat v zahraniční expanzi. Martin Šrámek má praxi v logistice a transportu jak z korporátů, tak ze startupů. Působil například ve společnost Heineken, Lidl, Košík.cz či kurýrní službě DODO.

Foto: Martin Šrámek

Martin Šrámek přináší do NutritionPro bohaté zkušenosti ze světa korporátů i startupů. Úvodní praxi sbíral na pozicích Fleet Managera v  MAKRO Cash & Carry, či jako manažer logistického centra ve společnosti Wavin Ekoplastik . V letech 2016-2017 pak dále působil na pozici Transport Leadera v mezinárodní pivovarnické skupině Heineken. Následujících dva roky pak strávil na pozici Distribution Managera ve společnost Lidl. Další Martinovy zkušenosti patří už i světu startupů. Ve společnosti Košík.cz bylo jedním z jeho z hlavních úkolů kompletně reorganizovat last mile logistiku a  přesunout provoz pod externího partnera. Tím byl shodou okolností pak i Martinův poslední zaměstnavatel - kurýrní společnost DODO, pro kterou Martin pracoval poslední dva roky.

„Práci na pozici provozního ředitele NutritionPro beru jako další výzvu. Vedle logistiky zde mám na starosti tři další oddělení, například oddělení kvality či produkce,“ uvedl Martin Šrámek jehož jedním z prvních úkolů v NutritionPro je právě vybudování týmu napříč 4 odděleními, kterým šéfuje. „Vedle personálních úkolů na mé pozici vidím jako další prioritu doladění procesů, profesionalizaci tzv. last mile, či připojování nových partnerů,“ dodal Martin Šrámek.

Od letošního června rozváží NutritionPro už celkem do devíti měst České republiky. Své aktivity však letos společnost úspěšně rozšířila i do zahraničí. Její krabičky si mohou od května nově objednávat lidé na celém území Polska. „Čeká nás expanze do dalších států a rovněž do dalších měst v rámci České republiky,“ prozradil Martin Šrámek.

Vizí společnosti s centrálou v Karlíně je, aby její služba byla jednou z těch, které učí lidi vnímat jídlo jako hlavní faktor ovlivňující délku i kvalitu života. Vedle značné úspory času umí totiž NutritionPro díky využití datové analýzy a moderních technologií připravit jídla, která jejich klientům pomohou ke zdraví a dlouhověkosti. Služba NutritionPro je pro lidi ze všech měst stejná – zájemci si na webu zvolí ideální program, jeho délku a počet jídel denně. Dle statistik společnosti si klienti objednávají na několik měsíců a průměrně zůstávají více jak půl roku. NutritionPro nabízí svým klientům také možnost konzultovat stravování s několika zkušenými výživovými poradci.

Štítky