Tržby skupiny Mazars se ve finančním roce 2020/21 zvýšily o 12,3 procenta

Mazars, mezinárodní auditorská, daňová a poradenská firma, oznámila tržby ve výši 2,1 miliardy EUR ve svém finančním roce 2020/2021 (1. září 2020 – 31. srpna 2021), což představuje 12,3% nárůst (bez vlivu forexu o -1,6 %) ve srovnání s předchozím finančním rokem. Nárůst obratu zahrnuje silný organický růst (9,4 %), doplněný externím růstem o 2,7 %. ESG (tzv. udržitelné investování, nebo také investování podle Environmentální, Sociální a Governance kritérií) je nezbytnou součástí dlouhodobé strategie růstu Mazars.

Generální ředitel a předseda představenstva Mazars Group Hervé Hélias k finančním výsledkům firmy říká: „Rok 2021 byl z hlediska našeho podnikání a finanční výkonnosti vynikající. Všechny naše servisní linie a geografické oblasti se rozvíjely dobře a získali jsme významný nový business ve velkých a kotovaných společnostech, stejně jako v podnicích všech velikostí, včetně velkých mezinárodních korporací.“

Růst s cílem: vyvážená a dlouhodobá strategie

V roce 2021 společnost Mazars pokračovala v růstu auditorské praxe (+8,5 %): dnes audituje 2 400 subjektů veřejného zájmu po celém světě, 1 200 s ústředím v Evropě, 960 kotovaných na regulovaném trhu a více než 480 kotovaných v Evropě. Mazars je na evropském trhu auditu pro velké a kotované evropské společnosti na 5. místě.

Kromě auditu společnost výrazně rostla v sektoru financial advisory (+15,7 %), což odráží živý celosvětový transakční trh. Růst v oblasti consultingu (+7,9 %) odráží zaměření na služby.

Kromě financí: nové základy obchodní výkonnosti

Dle Mazars dnes očekávání od podniků přesahuje finanční výkonnost a zahrnuje mimofinanční kritéria. Role auditorů tak stále více přesahuje finanční transparentnost.  „ESG je nezbytnou součástí růstové rovnice našeho podnikání. Máme specializované odborníky, kteří přispívají k evropskému úsilí CSRD, vyvinuli jsme pro naše zaměstnance školicí kurzy udržitelnosti a pracujeme s klienty, abychom jim pomohli připravit se na ESG reporting a integrovat strategie udržitelnosti do jejich obchodních modelů,“ říká Hélias.

Štítky

Kategorie