Analýza:E-shopy letos na černý pátek omezily triky s cenami

Praha - Tuzemské internetové obchody letos omezily triky s umělým navyšováním cen, ze kterých se počítají slevy během výprodejů na tzv. černý pátek (Black Friday). Analýza start-upu Apify, která monitoruje největší on-line prodejce, letos nalezla 33 takových případů na Alza.cz, 569 případů na Mall.cz a 13 případů na CZC.cz. Loni analýza zjistila 291 případů klamání spotřebitele, kde došlo u zboží k navýšení původní ceny.

Praha - Tuzemské internetové obchody letos omezily triky s umělým navyšováním cen, ze kterých se počítají slevy během výprodejů na tzv. černý pátek (Black Friday). Analýza start-upu Apify, která monitoruje největší on-line prodejce, letos nalezla 33 takových případů na Alza.cz, 569 případů na Mall.cz a 13 případů na CZC.cz. Loni analýza zjistila 291 případů klamání spotřebitele, kde došlo u zboží k navýšení původní ceny.

Reklama'; }