Zaplaťte v Albertu s Visou a získáte slevu

Visa spouští v prodejnách Albert kampaň na podporu plateb kartou. Každý, kdo mezi 31. srpnem a 27. září 2016 zaplatí v některém ze supermarketů nebo hypermarketů Albert pomocí karty Visa nákup v minimální výši 500 Kč, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup.

Další ukázkou toho, že bezhotovostní placení je mezi prodejci i zákazníky čím dál tím oblíbenější a často výhodnější, je partnerství Visa a společnosti Ahold, která provozuje síť více než 300 supermarketů a hypermarketů Albert v Česku. Všichni držitelé platebních karet Visa mohou díky němu během letošního září při nákupech výrazně ušetřit. Stačí navštívit jakoukoliv z prodejen Albert a zaplatit v ní kartou Visa nákup v minimální hodnotě 500 Kč. Zákazník tak automaticky dostane slevový poukaz na 50 Kč na další nákup. Slevový poukaz bude možné získat od 31. srpna do 27. září 2016 po celé České republice, využít jej bude možné až do 31. října 2016.

„Touto kampaní reagujeme na stále sílící trend ve využívání bezhotovostního placení. Chceme ukázat i těm zákazníkům, kteří měli doposud z placení kartou obavy, že bezpečnost, pohodlnost a jednoduchost bezhotovostních plateb nejsou jen prázdná slova, ale staly se běžnou realitou našich životů,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko. „Často, jako i v tomto případě, se navíc placení kartou vyplácí hlavně finančně,“ doplňuje Gajdoš.

„Jsme velice rádi, že jako přední český maloobchodník v oblasti prodeje potravin můžeme spolu se společností Visa našim zákazníkům zprostředkovat atraktivní benefity, které jim přinesou zajímavé úspory. Platba kartou je našimi zákazníky značně využívaná, proto věříme, že tuto akci většina z nich vřele ocení,“ říká Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.

Kampaň bude mediálně podpořena televizními spoty a reklamou online, v tisku i na venkovních plochách. Propagace bude probíhat také přímo v supermarketech a hypermarketech Albert a rovněž přes komunikační kanály řetězce, jako jsou newslettery, zákaznický časopis, bannery a sociální sítě.