Finanční strategii nejrychleji rostoucí firmy s krabičkovou dietou bude mít na starosti Mikola Dovhošej

Na pozici finančního ředitele české společnosti NutritionPro nastupuje zkušený manažer Mikola Dovhošej. NutritionPro působí na českém trhu už čtvrtým rokem a letos rozšířilo své služby z Prahy do dalších 8 českých měst a zároveň začalo rozvážet své krabičky i po Polsku. Právě finanční management a strategie značné expanze bude jedním z prvních úkolů Mikoly Dovhošeje, který po více než 10 letech přesouvá svou kariéru z odvětví SaaS do FoodTechu.

Mikola Dovhošej pracoval posledních 10 let ve společnosti Realpad, která pomáhá developerům digitalizovat obchod a služby a rovněž zefektivňovat procesy. „Za své hlavní úspěchy považuji vybudování finančního procesu společnosti, zajištění bezchybné kontroly transakcí, budování reportingu a prognózování hospodářských výsledků,“ uvedl ke svému působení v Realpadu Mikola Dovhošej.  Také jsem se významně podílel na zavádění nástrojů pro analýzu dat, či zavádění klíčových ukazatelů do společnosti,“ dodal Mikola Dovhošej, který se podílel nejenom na strategii Realpadu, ale pomáhal také jeho zakladateli Mariánovi Škvarkovi s jeho dalším startupem Locco technology.

„O společnosti NutritionPro jsem věděl již delší dobu a byl jsem mile překvapen nabídkou spolupráce na této pozici. Bez váhání jsem se rozhodl přesunout svou kariéru ze SaaS do FoodTechu a aktivně se podílet na budování firmy,“ říká Mikola Dovhošej ke svému přestupu do NutritionPro. „Nastupuji v době expanze společnosti do dalších regionů České republiky a do Polska. Je to pro mě velká výzva, na kterou jsem připraven,“ doplnil Dovhošej, který již ve svém předchozím zaměstnání získal zkušenosti ve společnosti, která působí v několika evropských zemích.

Za první roky svého fungování doručilo NutritionPro svým klientům přes 2 miliony jídel sestavených na míru. Od letošního června rozváží NutritionPro už celkem do devíti měst České republiky. Své aktivity však letos společnost úspěšně rozšířila i do zahraničí. Její krabičky si mohou od května nově objednávat lidé na celém území Polska.

Vizí společnosti s centrálou v Karlíně je, aby její služba byla jednou z těch, které učí lidi vnímat jídlo jako hlavní faktor ovlivňující délku i kvalitu života. Vedle značné úspory času umí totiž NutritionPro díky využití datové analýzy a moderních technologií připravit jídla, která jejich klientům pomohou ke zdraví a dlouhověkosti. Služba NutritionPro je pro lidi ze všech měst stejná – zájemci si na webu zvolí ideální program, jeho délku a počet jídel denně. Dle statistik společnosti si klienti objednávají na několik měsíců a průměrně zůstávají více jak půl roku. NutritionPro nabízí svým klientům také možnost konzultovat stravování s několika zkušenými výživovými poradci.

Štítky