Aukro nabízí ve vybraných kategoriích od začátku roku prodej bez poplatků

Aukro s počátkem nového roku upravilo výši provizí ve svých kategoriích a ke změnám došlo rovněž v cenách přednostních výpisů. Největší aukční portál v České republice už loni zainvestoval do televizní kampaně a dalších marketingových kanálů a dokázal tak na Aukro přivést meziročně o 50 % více uživatelů a navýšit jejich prodeje o podobné číslo. Nová chystaná televizní kampaň bude na motiv lovců pokladů a odstartuje 18. 1. 2021.

V roce 2020 Aukro investovalo 50 milionů Kč do televizní kampaně a dalších marketingových kanálů s cílem, aby prodávající našli ještě rychleji kupující pro své předměty a kupující měli na výběr z mnohem bohatší a širší nabídky. „Navýšení počtu uživatelů za uplynulý rok a růstu prodejů jsou úspěchem, ale cíle Aukra jsou ještě smělejší. Chceme, aby Aukro opět používal každý druhý Čech a vrátili jsme se tak na úplnou špičku celé české e-commerce,“ uvedl Michal Oškera, CEO Aukra.

„Uvědomujeme si, že od dalšího růstu počtu uživatelů nás zásadně brzdí omezená nabídka v kategoriích, které jsou uživateli na jiných online platformách velmi navštěvované. Jde zejména o oblečení, obuv, či dětský sortiment. Nulovou provizí však podporujeme i automobily či motocykly, které nespadají do oblasti veteránů,“ sdělil Michal Oškera. „Hodnotu zboží určuje na Aukru sám trh - prodávající i kupující tak získají vždy nejvyšší možnou cenu. V kombinaci s nulovým poplatkem za prodej nemá v tomto ohledu Aukro konkurenci,“ dodává Michal Oškera. Podporu věnuje Aukro rovněž aukcím začínajícím od 1 Kč. Cena za jejich přednostní výpis se pro většinu nově snižuje o 50 %.

Štítky